Úvod › Kontakty › Kontaktní centrum
Zákaznická linka je v provozu "non stop". V době od 7 do 19 hodin v pracovních dnech a v sobotu od 7 do 15 hodin ji obsluhují operátoři kontaktního centra, kteří poskytují obchodní i provozní informace a řeší požadavky zákazníků v obchodním styku. Mimo uvedenou dobu obsluhují zákaznickou linku pracovníci dispečinku, kteří poskytují pouze provozní informace.
Prioritou této služby je poskytování informací zákazníkům společnosti. Jedná se především o služby spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod. Informace rozdělujeme do dvou základních oblastí - obchodní a provozní.
Obchodní informace zahrnují oblast smluvních vztahů, platebního styku, přijímání odečtů, apod.
Provozní iformace zahrnují oblast dodávky pitné vody, odvádění odpadních vod, případné provozní poruchy a havárie, dále informace o kvalitě pitné vody v jednotlivých lokalitách, příjem podnětů a stížností.
Aktuálně
Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.
Více informací na www.kohoutkova.cz
Faktura e-mailem
Dáváte přednost elektronické komunikaci před písemnou korespondencí?
My Vám nyní nabízíme zasílání faktur za odebrané služby emailem na Vámi zadanou emailovou adresu.
Mapa výluk a havárií
Kvalita pitné vody