Úvod › Zákazníci
„Neustále pozorně a s profesionálním přístupem naslouchat našim zákazníkům tak, abychom se mohli přizpůsobit jejich potřebám a abychom byli schopni tyto potřeby předvídat a vytvářet se zákazníky solidní a dlouhodobé vztahy.“
Jsou obchodní kanceláře nepřetržitě napojené na zákaznický informační systém společnosti. Jejich služby vychází z následujících činností:
• zpracování agendy smluv v písemné i elektronické podobě
• příjem a vyřizování reklamací z obchodní oblasti
• aktivní poskytování informací v obchodním styku při osobní návštěvě
Zákaznické centrum v Rokycanech
Zákaznická linka:
zákaznická linka skupiny VeolieVoda
601 279 279
Pohotovostní linka:
zákaznická linka skupiny VeolieVoda
601 279 279
případně přímo pohotovostního technika
737 269 988
Email: 4gsyQOQn-lEy1W7r
(Po-Pá 7:00-15:00)
Provozní doba zákaznického oddělení
Pondělí a středa: 7:00 – 15:00 hodin
Úterý a čtvrtek: 7:00 – 14:00 hodin
Pátek: 7:00 – 13:00 hodin
Provozní doba technického oddělení
Pondělí a středa: 7:00 – 15:00 hodin
Úterý,čtvrtek,pátek: pouze po předchozí domluvě
Aktuálně
Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.
Více informací na www.kohoutkova.cz
Faktura e-mailem
Dáváte přednost elektronické komunikaci před písemnou korespondencí?
My Vám nyní nabízíme zasílání faktur za odebrané služby emailem na Vámi zadanou emailovou adresu.
Mapa výluk a havárií
Kvalita pitné vody