Úvod Zákazníci

Zákazníci

Naše moto:

„Neustále pozorně a s profesionálním přístupem naslouchat našim zákazníkům tak, abychom se mohli přizpůsobit jejich potřebám a abychom byli schopni tyto potřeby předvídat a vytvářet se zákazníky solidní a dlouhodobé vztahy.“ 

Zákaznická centra

Jsou obchodní kanceláře nepřetržitě napojené na zákaznický informační systém společnosti. Jejich služby vychází z následujících činností:
• zpracování agendy smluv v písemné i elektronické podobě
• příjem a vyřizování reklamací z obchodní oblasti
• aktivní poskytování informací v obchodním styku při osobní návštěvě

Zákaznické centrum v Rokycanech

Zákaznická linka: 

zákaznická linka skupiny VeolieVoda

601 279 279

Pohotovostní linka: 

zákaznická linka skupiny VeolieVoda

601 279 279

případně přímo pohotovostního technika

737 269 988

Email:  4gsyQOQn-lEy1W7r

(Po-Pá 7:00-15:00)

 

Provozní doba zákaznického oddělení

Pondělí a středa:       7:00 – 15:00 hodin

Úterý a čtvrtek:          7:00 – 14:00 hodin

Pátek:                        7:00 – 13:00 hodin

Provozní doba technického oddělení

Pondělí a středa:        7:00 – 15:00 hodin

Úterý,čtvrtek,pátek:    pouze po předchozí domluvě

Aktuálně

Akce Kohoutková

Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.

Více informací na www.kohoutkova.cz

Faktura e-mailem

 

Dáváte přednost elektronické komunikaci před písemnou korespondencí?

My Vám nyní nabízíme zasílání faktur za odebrané služby emailem na Vámi zadanou emailovou adresu.

další informace 

 

Mapa výluk a havárií

aktuální informace a haváriích a výlukách na mapách

Mapa havárií

Kvalita pitné vody