Úvod › Zákazníci › Závazky zákaznických služeb
Vodohospodářská společnost Rokycany, s.r.o. se v rámci skupiny Veolia zapojila do projektu s názvem "Závazky zákaznických služeb". Společnost garantuje zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb.
Společnosti skupiny Veolia se snaží reagovat na stále rostoucí požadavky zákazníků i spotřebitelů a spustila v České republice ojedinělý projekt s názvem Závazky zákaznických služeb.
V rámci tohoto projektu se zavazují GARANTOVAT zákazníkům kvalitu poskytovaných služeb. Chtějí být svým zákazníkům neustále k dispozici, co nejlépe je informovat a projevit jim svou solidaritu.
Pevně věříme, že naše závazky se stanou další etapou v posílení důvěry, která tvoří základ vztahů mezi společností a zákazníky.
Při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky Vám předložíme cenovou nabídku prací do 5 pracovních dnů od přijetí veškeré projektové dokumentace. Realizace prací při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky bude provedena dle dohody s Vámi nebo do 15 pracovních dnů od získání všech potřebných povolení a předání staveniště.
V případě individuálně sjednávané schůzky Vám nabídneme časové rozmezí maximálně 2 hodiny a tento čas přesně dodržíme.
Zákaznická centra jsou otevřena od pondělí do pátku. V případě, že je vaše zákaznické centrum některý všední den uzavřeno, můžete si domluvit schůzku přímo na konkrétní hodinu.
Technické havarijní situace řešíme 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
První reakce (diagnostika situace na dálku) zaměstnanců na hlášení o havárii následuje nejpozději do 2 hodin.
V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.
Dojde-li k náhlé technické havárii, zašleme Vám informaci formou SMS .**
** Informace o havárii jsou zasílány SMS zprávou všem registrovaným zákazníkům z dotčených oblastí. Služba je nabízena zdarma na portal.vosrok.cz.
Telefonicky odpovídáme okamžitě.
Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.
Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.
Každý rok provádíme průzkum spokojenosti našich zákazníků a jeho výsledky zveřejňujeme v médiích, na internetu.
Zákazníkům v tíživé finanční situaci (a platební morálkou v souladu se smluvními podmínkami) navrhneme individuální řešení.
Při vystavování faktur sledujeme Vaši spotřebu vody a informujeme Vás o nezvyklých výkyvech.
Pořádáme vzdělávací a informační akce pro školy a širokou veřejnost, kde radíme a vysvětlujeme, jak se správně chovat k životnímu prostředí a jak správně využívat vodní zdroje.
Aktuálně
Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.
Více informací na www.kohoutkova.cz
Faktura e-mailem
Dáváte přednost elektronické komunikaci před písemnou korespondencí?
My Vám nyní nabízíme zasílání faktur za odebrané služby emailem na Vámi zadanou emailovou adresu.
Mapa výluk a havárií
Kvalita pitné vody