Úvod Zákazníci Abeceda zákazníka Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

Zákazník má právo reklamovat či odvolat se proti výši nákladů, které jsou mu účtovány při splnění daných podmínek s tím, že je především povinen si prověřit možné problémy na své straně. V případě že nesouhlasí s výší vystavené faktury za odběr vody může uplatnit reklamaci.

Reklamační řád

Aktuálně

Akce Kohoutková

Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.

Více informací na www.kohoutkova.cz

Faktura e-mailem

 

Dáváte přednost elektronické komunikaci před písemnou korespondencí?

My Vám nyní nabízíme zasílání faktur za odebrané služby emailem na Vámi zadanou emailovou adresu.

další informace 

 

Mapa výluk a havárií

aktuální informace a haváriích a výlukách na mapách

Mapa havárií

Kvalita pitné vody